Snipp snapp snut

DSC00949Så var sagan inte slut, men det var heller inte början.

Ibland kommer man till den punkten man känner något är klart och färdigt. Så är det med bloggen just nu. Så det kommer inga uppdateringar på ett tag som det ser ut nu, men så klar finna alla recept och bilder kvar att söka igenom.

Vill du följa mig vidare så klicka in på min andra blogg där det är mer pyssel och lite mer vardagsbilder.

Vem vet snart kanske det kommer mer mat och recept fast på annat ställe..

Jag svarar såklart på frågor i kommentarsfältet så bara skriv på om det är något du undrar.

 

3 thoughts on “Snipp snapp snut

  1. Carita Liljendahl oktober 23, 2016 / 12:55 e m

    Gillar inte att du slutar förstås – men allt har sin tid och kul att du satte ut länken till din andra blogg. Ses där!

    • Alexandra Ljungberg oktober 24, 2016 / 9:26 f m

      Ja, allt har sin tid på något sätt och när det känns som man lämnat något bakom sig får man börja på något nytt :)

      • Carita Liljendahl oktober 24, 2016 / 6:09 e m

        Så är det – jag satte din pysselblogg i min bloggroll!

Kommentera

