Bloggmingel i Malmö

2016-03-31I veckan var det bloggmingel på Scandic Triangeln i Malmö. Det var väldigt trevligt och inspirerande att träffa andra bloggare. Där träffade jag också Sandy som är med i bloggutmaningen som vi har som heter Grön måndag (där vi delar ett inlägg första måndagen i månaden, som är vegetariskt eller veganskt).

Några av de vi träffade var bloggerskan bakom Nicklas kokbok som heter Åsa och Maria som bloggar om Disneyresor (och allt annat som har med Disney att göra, helt galet spännande). Vi såg också urfina kläder från Me&I och jag hittade en jättefin randig klänning som egentligen var en tunika.

Bakom bloggminglet stod Bloggmingel.se. Min slutsats är att jag kanske inte är den bästa minglaren i världen, haha! Men men, man kan inte vara bra på allt ;) Minglet var om inte annat väldigt fint ordnat på Scandic får man säga. Tror faktiskt aldrig jag varit på något dåligt Scandic nånsin, det bästa vi vart på ligger i Karlskrona (ingen betalade mig för att säga det ;) ).

Jag stannade en stund och sen bar det hemmåt för att fixa en tårta för nästa dag. Som blev ungefär såhär.. :) En rosa prinsesstårta med hallonmousse. Tårtan bakom är en chokladmoussetårta som en kollega hade bakat.tårta

One thought on “Bloggmingel i Malmö

Kommentera

