En nysydd tröja

IMG_3365IMG_3383IMG_3361Japp, nu har jag varit i sytagen igen, det blev en Agnes topp från Tilly and the buttons. Den blev i minsta laget så det kan hända det kommer bli en till för jag blev ganska nöjd med själva passformen. Ibland kan jag störa mig himla mycket på att vissa tröjor man köper i butiken är i så himla tunt tyg. Så tur denna gången för jag kunde välja tyget helt själv ;) Jag köpte på Ohlssons tyger på Mobilia, men jag tror att nästa gång kanske jag ska beställa online istället. Det finns så himla mycket fina tyger. Nästa gång kan det bli en kjol som blir projektet, men vi får se.

IMG_3387Det blir också en bild på hur det ser ut i ett av våra fönster just nu, jag fick den här granen i present och jag storgillar den :)

One thought on “En nysydd tröja

Kommentera

