En vecka i bilder

Denna veckan sydde jag ihop en ny väska till träningen. Remmarna och knäppet klippte jag bort ifrån en reklamväska vi inte använde. Sen ritade jag mönstret på med en tuschpenna för tyg. Mönstret är samma som till väskan jag gjorde innan, fast denna är lite mindre. 


Igår år vi glass på Drottningtorget i Malmö. Sån italiensk glass, jag tog mandarin och straciatella, supergott!! 

Till kvällen gjorde vi lindbollar med bulgursallad och sparris till. Nästan favoritmat, bollarna gör man i ugnen och de går att frysa till lunchlådor eller kvällsmat för veckan. Vi hade en sås till på turkisk yoghurt, smaksatt med citronskal och färsk basilika. Recept på linsbollarna finns bland de andra recepten här på bloggen, kika i menyn ovanför

En bild på en kvällsfrukost med ;) 

 De har öppnat det nya konserthuset nu i helgen, så idag gick vi dit för att ta en titt. Supercool byggnad :) 

Hoppas ni också har en bra helg! 
  

    

Kommentera

