100% kvällsfrukost

IMG_6293Ibland får man variera kvällsfrukosten lite och kanske det inte var så hemskt innovativt, men däremot väldigt gott. Dubbla mackor med ost, salami, hackad lök, oliver och grön paprika. Lägg i hop och kör in i ugnen tills osten är smält. Får säga att detta är ett väldigt enkelt alternativ till ”kvällsmat” på vardagskvällar om man inte orkar eller har tid att laga något mer avancerat. Varma mackor är väl också något som de flesta tycker om.

IMG_6299

Till det hade vi körsbärstomater, jag delade dem och värmde på dem lätt i ugnen. Sen strödde jag över persilja, salt, peppar och balsamvinäger. Nu tittar vi på sista säsongen av Mad Men (trodde jag, men så var det visst inte alls, hehe). Sen väntar vi på en andra säsong av Orange is the New Black och nya av snitt av New Girl. Jag gillar inte reklam och då är tv-serier på dvd-box eller Netflix bättre :) Med en översträngd hals ska jag nu vara ännu mer tyst och hoppas på att det går över. Tur det inte är ansträngande för rösten att lyssna på ljudböcker.

IMG_6301

 

One thought on “100% kvällsfrukost

Kommentera

