Kolla vilka milkshakes!

wpid-IMG_20130912_175843.jpg

Igår dracks det milkshakes ska jag säga, vi var på Sugar Ditch i Malmö på stickcafé.  Jag åt en grillad macka som var toppen, coleslawen var också supergod. Måste säga att milkshake inte riktigt är min grej, men man får väl ändå hålla med om att de såg piffiga ut och det kan faktiskt bli så att vi allt får gå dit och testa.

wpid-IMG_20130912_182640.jpg

På caféet kan man inte bara köpa fika utan också lättare mat och så serverar de öl/vin om man nu vill ha det. Lite klurigt kan det vara att hitta tycker i alla fall jag, men Sugar Ditch ligger vid Nobelvägen nära Södervärn om det nu säger något ha ha! Så är du i Malmö och gillar retrostil så kan jag absolut rekommendera att gå hit.

4 thoughts on “Kolla vilka milkshakes!

  1. bibbipson september 14, 2013 / 3:24 e m

    Härliga milkshakes och underbart fin kopp! :)

Kommentera

