Inte riktigt som det var tänkt

 

IMG_4159

Man lär av sina misstag eller hur, härom dagen fixade jag ihop gaffelkakor med lime och kokos som inte riktigt blev som de skulle, men så kan det ju vara eller hur? Goda blev det absolut, men kanske inte riktigt så söta som det var tänkt och inte riktigt lika snygga i formen :) För lite socker, för lite mjöl och för mycket potatismjöl skulle jag tro.  Det betyder däremot inte att jag inte ska försöka igen, för jag tror nämligen att det kan vara utmärkt goda. Lätta var de i alla fall att göra och så blev all disk diskad på köpet med skål och vispar som användes till kakbaket.

Har du förresten något riktigt bra tips på goda småkakor så dela gärna med dig i en kommentar här nedanför. Hoppas ni har en solig och bra torsdag!

IMG_4152

2 thoughts on “Inte riktigt som det var tänkt

    • Alexandra Bengtsson maj 17, 2013 / 9:04 f m

      Japp kombinationen var det inget fel på :) tack för bra tips, ska jag kolla in :) och trevlig helg!

Kommentera

