Nu får det allt bli vår!

Stjärnmärkta foton

 

Hoppas att våren snart är här! På Alla hjärtans dag fick Erik en bukett med röda tulpaner. Visst ska det vara rosor egentligen, men de rosorna som fanns i butiken var översprayade med glitter och så var det en bunt med glansiga miniballonger i. I ärlighetens namn kan jag inte komma på var de blommorna skulle se fina ut :) Tur det fanns vårliga tulpaner och geléhjärtan.

Timjanen och persiljan som vi sått i fönstret växer för fullt och pelargonerna med, vintergäcken har tittat upp och lite andra lökväxter med. Nu vill jag bara det ska bli sol så vi kan sitta på balkongen :) Hoppas ni har en bra söndag!

IMG_2845

3 thoughts on “Nu får det allt bli vår!

  1. lifeasamanda februari 17, 2013 / 4:09 e m

    Håller med! I dag har det snöat i Oslo, så det känns som att det är ett tag kvar =(

    Kram
    // Amanda

    • Alexandra Bengtsson februari 17, 2013 / 4:23 e m

      Å nej :( I Malmö regnar det i allafall.. Såg på Jamie Oliver’s Facebooksida att rabarbern börjat komma upp i ”hans” trädgård.. Vi får väl vänta lite till antar jag ;)

  2. AnnaSofie februari 23, 2013 / 3:55 e m

    Härliga bilder! Ville bara titta in och säga välkommen till min blogg!
    Ser fram emot när jag nått min målvikt och kan unna mig att prova några av dina recept! :D

Kommentera

