Matbloggare i Skåne

Idag hade jag ett intressant möte med Paula från Mitt lilla gröna och vi har nu startat upp en grupp för matbloggare i Skåne.

Bloggar du också om mat och bakning så kom gärna med, på Facebook finns en grupp som du kan bli medlem i. Där kan du dela länkar och recept, få inspiration och diskutera med andra bloggare och matintresserade. Vi planerar även in att ha träffar och eventuellt workshops.

Vad handlar din blogg om, vad brinner du för? dela med dig av länken du med, har du idéer så skicka gärna ett meddelande eller skriv ett inlägg. Själv gillar jag muffins och ser det som en utmaning att göra lite onyttigare saker lite nyttigare. Dessutom älskar jag att lära mig nya saker…

mandelmusslor-011

Bilden (som jag lånat) på supersöta mandelmusslorna kommer ifrån Mitt lilla gröna, klicka på bilden för att hitta receptet.

6 thoughts on “Matbloggare i Skåne

  1. UllanBullan testar december 15, 2012 / 6:26 e m

    Roligt initiativ … Men det var tyvärr på fel plats i Sverige för min del …

    • Alexandra Bengtsson december 15, 2012 / 6:47 e m

      Just det :( Alla får vara med i gruppen..om du ändå skulle vara intresserad..
      Trevlig helg!

  2. Mårtenssons kök december 16, 2012 / 9:04 e m

    Vilken bra och riktigt rolig idé! Tycker det är ett väldigt bra initiativ och har just ansökt om att få gå med, kul om det kunde bli någon träff här nere.
    Ansökan är lagd i Ankis namn, men bloggen Mårtenssons kök har vi tillsammans båda två (Anki o Håkan).
    Vi kommer absolut att tipsa vidare till de som läser vår blogg, vet att det finns flera i Skåne som säkert gärna vill vara med.

    • Alexandra Bengtsson december 16, 2012 / 9:08 e m

      Vad roligt! Jag tror jag har länken här till din blogg också..

      Ha en fortsatt bra och söndag och 3:e advent!

      /Alexandra

  3. milla december 25, 2012 / 4:50 e m

    Vilket roligt initiativ själv bor jag i Närke följer er med spänning :)

Kommentera

